Her er ansøgningerne til kulturpuljen

Odder Kulturforenings bestyrelse har sendt 7 ansøgninger videre til afstemning blandt foreningens medlemmer. Afstemningen sker til medlemsmøde den 8. oktober kl. 19-21.30 på det gamle Central Hotel, Torvet i Odder.

Tilmeld dig medlemsmødet den 8. oktober 2019 kl. 19

Når du tilmelder dig Odder Kulturforenings medlemsmøde bliver du samtidig medlem af foreningen (gratis) året ud.

De 7 ansøgninger der stemmes om den 8. oktober 2019

Bestyrelsen har vurderet at 7 ud af 12 ansøgninger sendes videre til afstemning. Det sker den 8. oktober 2019 kl. 19. Her skal foreningens medlemmer stemme om hvilke initiativer der skal have tilskud fra kulturpuljen. Her er de 7 ansøgninger:

Du kan trykke på ovenstående ansøgninger for at læse mere om de specifikke initiativer.

Vi anbefaler, at du, som deltager på medlemsmødet den 8. oktober 2019, læser ovenstående ansøgninger grundigt. Det vil give dig et godt udgangspunkt, når du skal vurdere, hvilke initiativer du ønsker at stemme på.

Straks-puljen har sikret 2 initiativer tilskud øjeblikkeligt

Bestyrelsen i Odder Kulturforening har vurderet at 2 ansøgninger øjeblikkeligt kunne opnå tilskud fra Straks-puljen. Bestyrelsens begrundelse for ikke at sende disse to ansøgninger til afstemning er, at initiativerne tilbydes et forholdsvis lille beløb (kr. 5.000,-), og at bestyrelsen desuden har vurderet, at begge initiativer lever op til foreningens kriterier. Her er de to ansøgninger:

Afslag til 3 ansøgninger

Bestyrelsen i Odder Kulturforening har desværre måtte give afslag på 3 ansøgninger i denne runde. Du kan se disse ansøgninger og begrundelse for afslag her:

En spændende afstemning

Der venter en spændende afstemning den 8. oktober 2019 kl. 19. Når spændingen er intensiveret skyldes det, at der højst kan fordeles kr. 75.000,- i denne runde. Det betyder, at det kun er de initiativer, der får flest stemmer, der vil opnå tilskud.

I bestyrelsen i Odder Kulturforening glæder vi os til at se dig til medlemsmødet.