Odder Kulturforening inviterer til en anderledes og spændende generalforsamling den 18/2-20

Tirsdag den 18. februar kl. 18.30 inviterer Odder Kulturforening til en anderledes og spændende generalforsamling..

Tilmeld dig her

Det bliver ikke en helt almindelig generalforsamling, da der er fokus på netværk, inspiration og oplevelser.
“Vi vægter det kreative frem for det formelle på generalforsamlingen, så man skal ikke holde sig tilbage, hvis man har lyst til at være med. Det bliver helt sikkert ikke kedeligt”, siger Anna Birte Sparvath, der er formand for Odder Kulturforeningen.

Generalforsamlingen holdes på Odder Museum, og forstander Søren Møllgaard fra Egmont Højskolen guider igennem aftenen, mens Jørgen Rønsbo vil stå for musik og fællessang ved klaveret.

“Jeg vil fortælle om alle de oplevelser vi har haft i foreningen, siden vi blev etableret i januar 2019. Det har været rigtigt spændende, og der har også været oplevelser, der har givet sved på panden. Nu er er vi godt i gang. Jeg fortæller også om al den kultur, der er skabt, takket være de penge, der er blevet søgt fra kulturforeningen. Og så kommer jeg ind på, hvilke ønsker og drømme vi har for 2020. Det bliver et spændende år”, siger Anna Birte Sparvath.
Til generalforsamlingen er der også underholdning, og nogle af de aktører, som I årets løb har fået støtte til deres initiativer fortæller om deres aktiviteter. Det er bl.a. Odder Koret.

Odder Kulturforening har i dag næsten 150 medlemmer, og der er plads til flere. Du bliver automatisk medlem, når du tilmelder dig generalforsamlingen, og medlemskabet er gratis.

“Vi vil gerne være flere, så kom og vær med til generalforsamlingen og meld jer ind i foreningen, så vi sammen kan styrke kulturen i Odder Kommune”, siger Anna Birte Sparvath.
Til generalforsamlingen bliver der serveret lækker mad, og der er mulighed for at købe et glas vin og få en kop kaffe/te.

Det færdige program bliver sendt ud til alle, er melder sig til, og der er sidste frist den 11. februar 2020.

For yderligere information kontakt formanden for Odder Kulturforening Anna Birte Sparvath, tlf. 20943817