Kulturen giver til kulturen!

Går du rundt med et kulturprojekt der kan glæde, provokere, udfordre eller fremme rammerne for kulturen i Odder Kommune, så er det nu du skal til tasterne.

Odder Kulturforening har netop åbnet op for endnu en ansøgningsrunde til Kulturpuljen i Odder Kommune.

Vigtigt!
Hvis dit kulturprojekt er en aktivitet eller et arrangement, så skal de nuværende, gældende Corona restriktioner overholdes, og det skal fremgå af ansøgningnen, hvordan dette er muligt. De nuværende og gældende Corona restiktioner vægter som vurderingskriterie for Odder Kulturforenings bestyrelse, når ansøgninger screenes, inden de kan sendes videre til afstemning blandt foreningens medlemmer. Det er ikke muligt at sende ansøgninger videre til afstemning, hvis der tvivl om hvorvidt projektet kan gennemføres under de nuværende, gældende corona-restriktioner.

Du kan få et overblik over de nuværende, gældende retningslinjer her!

Ansøgning
Du skal søge tilskud igennem vores ansøgningsformular, og du bør sætte dig ind i vores kriterier og strategispor, inden du søger.

Her kan du udfylde ansøgningsformularen!

Der er ansøgningsfrist mandag den 16. November kl. 12.00.
Der resterer kr. 163.000,- i Kulturpuljen, som Odder Kulturforening kan uddele i 2020.

Onlineafstemning
Som medlem af Odder Kulturforening har du indflydelse på, hvem der skal have tilskud. Derfor får du mulighed for at vurdere ansøgningerne og derefter stemme på dem, der efter din mening, bør opnå tilskud fra Odder Kommunes Kulturpulje. Afstemningen sker online, og du modtager link til din personlige online-stemmeseddel fredag den 20. november 2020. Du kan afgive din stemme indtil mandag den 30. november 2020 kl. 12. Resultatet af afstemningen offentliggøres umiddelbart efter.