Søg penge til dit kulturprojekt

Har du en idé eller et kulturprojekt, der har behov for tilskud fra Odder Kommunes Kulturpulje, så er det igen muligt at ansøge via Odder Kulturforening.

Ansøgningsfristen udløber den 12. april 2021 kl. 20:00.

Denne gang har du mulighed for at ansøge enten med en skriftlig ansøgning eller du kan sende en film som ansøgning (max 5 min. f.eks. optaget på din mobiltelefon).

Uanset hvilken ansøgningsform du vælger, så skal du fortælle os følgende med din ansøgning:

• Hvad hedder dit projekt?
  • Hvem er ansøger?
  • Hvem skal have fornøjelsen af det?
  • Hvor og hvornår skal det afholdes?
  • Hvor meget ansøger du om og hvad skal pengene bruges til?
  • Hvordan forholder dit projekt sig til corona-restriktioner? Kan det afholdes uanset hvad?

Uanset om du søger skriftligt eller med en film, så skal din ansøgning kunne forstås af folk, der ikke på forhånd har hørt om din idé eller dit projekt. Derfor anbefaler vi, at du får nogle til at læse din ansøgning eller se din film. De vil sikkert kunne hjælpe dig med at gøre ansøgningen klar og tydelig for alle.

Ansøgningskriterier finder du her!

Du skal sende din ansøgning på e-mail til ansog@odderkulturforening.dk inden den 12. april 2021 kl. 20.

Kontakt os endelig hvis du har spørgsmål – vi glæder os til at læse og se alle jeres ideer og projekter.

BEMÆRK! Alle ansøgninger offentliggøres. Hvis du ikke ønsker at dele dine kontaktoplysninger (f.eks. adresse, e-mail og telefon), så skal de ikke indgå i selve ansøgningen. Du kan i stedet skrive disse oplysninger i den e-mail, du sender sammen med din ansøgning.